Ponad 670 tys. zł dofinansowania z funduszy unijnych pozyskała firma LangMedia. Pieniądze zostaną przeznaczone na dalszy rozwój internetowej szkoły języków obcych w serwisie eTutor.pl. Firma wkrótce zaoferuje naukę przez rozmowy wideo, tzw. blended learning.
LangMedia prowadzi serwis internetowy eTutor.pl. Środki pozyskane z programu Innowacyjna Gospodarka zostaną przeznaczone na rozbudowę oferty kursów języka angielskiego. Łączna wartość projektu przekracza 800 tys. zł. Przedsięwzięcie zostało docenione przez komisję ekspertów między innymi za wykorzystanie najnowszych osiągnięć naukowych z dziedziny komputerowego nauczania języków obcych - informują przedstawiciele serwisu.
eTutor.pl zamierza wykorzystać w serwisie tzw. multireprezentację, gdzie dane słowo przedstawiane jest na różne sposoby za pomocą obrazków, nagrań lektora, klipów wideo czy przykładów zdań. W ofercie serwisu znajdą się także kursy typu blended learning, gdzie istotną rolę odgrywał będzie kontakt z nauczycielem za pośrednictwem rozmów wideo.
- W ramach projektu planujemy rozszerzyć bazę materiałów o 10 tysięcy ilustracji słówek i zdań, kilkaset filmów wideo i setki godzin nagrań brytyjskich lektorów. Naszym celem jest stworzenie pierwszej w Polsce w pełni internetowej szkoły języków obcych - mówi 23-letni Paweł Kowalczyk, student informatyki na Politechnice Wrocławskiej i prezes zarządu LangMedia. - Kończymy też prace nad uruchomieniem bezpłatnego słownika internetowego z obrazkami i nagraniami lektora - dodaje Kowalczyk.
eTutor.pl ma obecnie około 45 tys. użytkowników, wykonujących codziennie dziesiątki tysięcy ćwiczeń. Rozwój serwisu był możliwy dzięki pomocy "Anioła Biznesu" Michała Lacha, który zaoferował wsparcie finansowe i stałą pomoc w zakresie marketingu oraz budowania strategii marki.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|