Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Specjalny program ma pomóc w znalezieniu najbardziej innowacyjnych twórców filmów. YouTube nie szczędzi pieniędzy - 5 mln dolarów na produkcję internetową to dość spora kwota.

YouTube ma ponad 10 tysięcy partnerów - firm, organizacji czy instytucji rządowych. Serwis jest dla nich najczęściej nowym kanałem komunikacji z klientami i sympatykami, a także narzędziem marketingowym. Nierzadko, dzięki niewielkim nakładom finansowym, możliwe jest stworzenie naprawdę ciekawych produkcji. Amerykańska firma chce więc dać najlepszym swoim partnerom szansę na wyprodukowanie czegoś zupełnie wyjątkowego.

>> Czytaj także: YouTube: Pokaż światu jeden dzień ze swojego życia 

Zamierza na ten cel przeznaczyć 5 milionów dolarów. Powstanie specjalny program grantowy, dzięki któremu wybrani partnerzy będą mogli zrealizować swoje wizje. Zasada jego działania jest prosta. Pierwszym krokiem będzie wybór partnerów - pod uwagę brane będą takie czynniki, jak liczba odsłon filmów, liczby subskrybentów, stopa wzrostu, zaangażowanie internautów, a także opinie o dotychczasowych produkcjach.

Wyselekcjonowani partnerzy otrzymają od YouTube zaproszenie do składania swoich propozycji. Na tej podstawie, a także biorąc pod uwagę założenia projektu (w tym także i finansowe), wybrany zostanie zwycięzca, który będzie mógł zrealizować swoje zamierzenia. Dzięki temu, jak się wierzy w firmie, pomoc zyskają najbardziej innowacyjne podmioty.

Dla YouTube to także szansa na zwiększenie swoich przychodów z tytułu reklam. Te generowane są bowiem przy każdej odsłonie. Sami twórcy także powinni na tym zyskać - lepszej jakości produkcje oznaczać mogą wyższą oglądalność.

Specjalnie na potrzeby nowego projektu YouTube wprowadza nowy standard filmów, znany jako 4K - gwarantuje on czterokrotnie większą rozdzielczość niż obecny 1080p.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: YouTube