Netsprint, jeden z liderów marketingu technologicznego, przekształcił się w spółkę akcyjną i przyspiesza budowę polskiego ekosystemu reklamowego. Firma podsumowała 2014 rok i ogłosiła plany rozwoju na najbliższe miesiące.
Przychody ze sprzedaży produktów i usług Netsprinta wyniosły w 2014 roku prawie 19,3 milionów zł, co oznaczało 20% wzrost w stosunku do roku poprzedniego, zaś plany na 2015 rok zakładają ponad 35% dynamikę sprzedaży. W tym czasie zysk EBITDA wyniósł niemal 1,85 mln zł. Co istotne, niemal cały wzrost został wygenerowany dzięki sprzedaży nowych produktów, które zostały wprowadzone na rynek w 2014 roku.
- Miniony rok był jednym z najbardziej udanych w historii spółki. W tym krótkim czasie nie tylko wprowadziliśmy zupełnie nowe produkty we wszystkich kluczowych dla nas obszarach, tj. eCommerce, programmatic buying, personalizacji i audience buying, content marketingu oraz mobile, ale też połączyliśmy je ze sobą tworząc unikalne rozwiązania dla wydawców i reklamodawców. Aby oferta mogła być zrozumiała i dobrze przyjęta przez rynek, postawiliśmy też na jej uproszczenie, tak aby żargon i złożoność technologiczna nie przeszkadzał marketerom osiągać założonych celów - dodaje Artur Banach, współwłaściciel i prezes zarządu Netsprinta.
Od ubiegłego roku, kiedy nastąpiła zmiana właścicielska firmy, Netsprint wdraża 3-letnią strategię. Rozszerza skalę swojej obecności na rynku reklamy internetowej, tworzy innowacyjne rozwiązania i łącząc je, buduje polski ekosystem reklamowy - alternatywę dla globalnych platform Facebook i Google.
Dzięki ofercie Netsprinta marketerzy mogą precyzyjniej docierać do wybranych użytkowników (Netsprint Audience, Raporty Audience) ze swoim przekazem i przyciągać ich na swoje serwisy (Adkontekst i ContentStream), a także zwiększać sprzedaż (Adkontekst eCommerce i Adfocus). Z kolei wydawcy zyskują cały szereg zupełnie nowych narzędzi do monetyzacji swoich największych aktywów: ruchu oraz anonimowych danych na temat użytkowników.
Ważnym punktem przyjętej strategii jest przekształcenie Netsprinta w spółkę akcyjną, tak aby zwiększyć możliwości finansowania dalszego szybkiego rozwoju firmy.
- Wierzymy, że wzrost znaczenia technologii i danych w marketingu będzie sprzyjał rozwojowi Netsprinta. Ekosystem reklamowy stworzony w oparciu o nasze rozwiązania i przy bliskiej współpracy z najważniejszymi graczami na rynku jest odpowiedzią na bolączki marketerów i menedżerów e-commerce pojawiające się na każdym etapie ścieżki zakupowej klientów. Chcemy coraz skuteczniej odpowiadać na potrzeby tej grupy, dlatego ważne jest dla nas długofalowe wzmacnianie naszej firmy - komentuje Radosław Rejman, przewodniczący Rady Nadzorczej Netsprint.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|