Wielu sprzedawców w internecie konkuruje ceną, bo najprościej jest ją obniżyć, by pozyskać klienta szukającego okazji cenowej. Pytanie, do jakiego poziomu można zejść z ceną i przetrwać na rynku? Jakimi wartościami przemówić do klienta, by zdecydował się kupić produkt u Ciebie? Obejrzyj materiał wideo i poznaj 3 sprytne metody, które pozwolą skutecznie wyróżnić sklep wśród konkurencji.
Katarzyna Ryfka-Cygan - trener i mentor e-commerce. Współwłaścicielka kilku sklepów internetowych, w branży działa od 2004 roku. Autorka książki "Kobieta wkracza w eCommerce" oraz treningu "Sklep internetowy w 10 krokach".
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*