Serwis SprawnyMarketing.pl oraz firma doradcza MaxROY.com po raz drugi zapraszają na intensywny cykl szkoleniowy z zakresu marketingu internetowego. Tegoroczna edycja Search Marketing Week rusza 22 listopada w Warszawie.
Przez 5 kolejnych dni aż 12 niezależnych specjalistów poprowadzi 9 szkoleń z e-marketingu – od kampanii reklamowych, przez e-mail marketing, promocję sklepów internetowych, po analitykę webową, social media oraz pozycjonowanie stron.
Organizatorzy eventu szkoleniowego zaprosili do współpracy czołowych blogerów oraz wieloletnich praktyków. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Jacek Gadzinowski, Maciej Budzich, Tomasz Karwatka, Przemek Modrzewski, Cezary Lech, Wojtek Kyciak, Bartosz Berliński. Search Marketing Week ponownie zorganizowany zostanie w biurowcu Rondo One w centrum Warszawy.
Podczas Search Marketing Week poruszane będą następujące tematy:
- Byliśmy bardzo pozytywie zaskoczeni frekwencją i zainteresowaniem ze strony uczestników pierwszej edycji szkoleń. Ponownie więc zaprosiliśmy do udziału w tym projekcie czołowych ekspertów z zakresu e-marketingu, którzy chcą dzielić się swoją praktyczną wiedzą i doświadczeniem. Myślę, że Search Marketing Week jest doskonałą okazją do regularnych spotkań, wymiany wiedzy i integracji branży – powiedział Tomasz Frontczak, prezes MaxROY.com, współorganizator Search Marketing Week.
Firma MaxROY.com w ciągu ostatnich dwóch lat przeszkoliła ponad 1200 osób z zakresu marketingu internetowego. Ponadto zespół MaxROY.com wydał nakładem wydawnictwa Axel Springer książkę „Twój Biznes w Internecie. Podręcznik e-Marketingu”. Search Marketing Week to kolejny projekt realizowany przez poznańską spółkę, która staje się pionierem w rozwiązaniach z zakresu Search Marketing Consulting.
Szczegółowy program wszystkich szkoleń można znaleźć na specjalnie uruchomionej stronie internetowej searchmarketingweek.com
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|