Skąpiec.pl podsumował swój Program Partnerski. Przez ostatnie 5 miesięcy wydawcy stron biorących udział w programie zarobili ponad 100 tys. zł. Zdaniem porównywarki to wynik starannego dopasowania form reklamowych do treści poszczególnych witryn.
reklama
Skąpiec.pl uruchomił swój Program Partnerski w lipcu 2009 roku. Jest on adresowany do posiadaczy serwisów internetowych. Prowizja naliczana jest od każdego użytkownika, który zostanie przekierowany z serwisu partnerskiego na Skąpiec.pl (po kliknięciu na formę reklamową), a następnie przejdzie na stronę współpracującego z porównywarką sklepu.
- Podczas współpracy z naszymi Partnerami kładziemy nacisk na zapewnienie szerokiej gamy widgetów, których wielkość i design można starannie wkomponować w treści prezentowane na stronie wydawcy. Im mniej będą one nachalne, tym lepiej pozwolą zmonetyzować ruch na danym serwisie - podkreśla Monika Janiszewska, specjalista ds. PR serwisu.
Prowizja wynosi 80% wartości opłaty netto, jaką Skąpiec pobiera za przekierowanie do poszczególnych sprzedawców. To prawdopodobnie najwyższa stawka w segmencie porównywarek cen. Zdaniem serwisu przyjęte założenia programu przyniosły pozytywne efekty. Od stycznia do maja 2010 roku serwisy partnerskie, biorące udział w programie, zarobiły ok. 100 tys. zł.
- Cieszymy się z sukcesów naszych Partnerów i z dynamicznie rosnącej liczby serwisów internetowych. To tak naprawdę nasza wspólna wygrana. Dołożymy wszelkich starań, by jeszcze lepiej dopasować Program Partnerski do oczekiwań wydawców stron – mówi Janiszewska.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*