Brak komunikacji z otoczeniem to największy problem osób z autyzmem. 1 listopada w ramach akcji "Przerwa w komunikacji" będzie można się przekonać o tym, jak to jest, gdy nie mamy kontaktu ze światem, dezaktywując na 24 godziny swoje profile na portalach społecznościowych.
reklama
Celem kampanii jest zbiórka środków dla organizacji działających na rzecz autyzmu w ponad 40 krajach, a także popularyzowanie informacji na temat autyzmu i problemów, jakich doświadczają osoby z tym zaburzeniem. Kampania ma uświadomić użytkownikom portali społecznościowych, jak to jest nie móc się komunikować.
Aby wziąć udział w akcji, należy do końca dzisiejszego dnia (30 października) przekazać minimum 5 dolarów darowizny za pośrednictwem strony internetowej www.communicationshutdown.org. To upoważnia do pobrania specjalnego oprogramowania, które spowoduje, że 1 listopada zamiast zdjęcia w profilu pojawi się ikona akcji informująca, że tego dnia jego właściciel nie korzysta z portali społecznościowych z uwagi na udział w kampanii. Dotacje polskich internautów zostaną przekazane Fundacji SYNAPSIS.
W Polsce działa około 250 serwisów społecznościowych, które gromadzą 16 mln użytkowników. Na świecie za pośrednictwem takich portali, jak Facebook czy Twitter, kontaktuje się ponad dwie trzecie populacji.
Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. 1 listopada dniem bez portali społecznościowych
PAP
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|