Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

1 film za 1 litr Coca-Coli

06-08-2010, 17:29

W ramach akcji Coca-Cola i iplex.pl do końca września br. wszyscy fani filmowej rozrywki mogą wymieniać kody spod nakrętek promocyjnych jednolitrowych napojów – na hity filmowe ze specjalnej kolekcji „Coca-Cola na iplex.pl”, obejmującej 80 tytułów.

W ramach współpracy Coca-Coli z serwisem iplex.pl trwa promocja, dzięki której konsumenci, którzy dokonają zakupu napoju Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta i Sprite w jednolitrowych opakowaniach, mogą bezpłatnie oglądać filmy w formie wideo na żądanie w serwisie iplex.pl.

>> Czytaj też: iplex pokaże "Porno od 9 do 17"

Sonda
Pijesz produkty Coca-Coli?
  • Tak
  • Nie
  • Zacznę pić ze względu na filmy
wyniki  komentarze

Kody spod nakrętek promocyjnych napojów można wymieniać m.in. na takie hity, jak nagrodzony tegorocznym Oscarem The Hurt Locker (W pułapce wojny) czy nominowany do Złotej Palmy na Festiwalu Filmowym w Cannes Broken Flowers. W najbliższy weekend, tj. od 6 sierpnia br. widzowie wirtualnego kina iplex.pl mogą też obejrzeć Thank You For Smoking (Dziękujemy za palenie).

Aby obejrzeć film, należy wymienić w serwisie zapunktowani.pl kod umieszczony pod nakrętką napoju na kod dostępu gwarantujący obejrzenie jednego filmu z kolekcji filmów Coca-Cola w serwisie iplex.pl. Można również wysłać SMS pod numer 71017, wpisując kod spod nakrętki opakowania w treść wiadomości. Kod dostępu, umożliwiający obejrzenie filmu z kolekcji Coca-Cola na iplex.pl, otrzymamy wówczas SMS-em.

Strona iplex i Coca-Cola
fot. - Strona iplex i Coca-Cola
 Każdy kod daje możliwość obejrzenia filmu na iplex.pl, a wybrany film można oglądać przez cały czas trwania promocji, nieograniczoną liczbę razy. W ramach usługi widzowie iplex.pl zobaczą 67 fabuł i jeden trzynastoodcinkowy serial (The Leverage – Uczciwy przekręt). W każdym tygodniu oferta będzie uzupełniana o kolejne pozycje.

- Konsumenci coraz częściej korzystają z usługi filmów na żądanie dostępnych w internecie. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy Coca-Cola z iplex.pl i promocji „Hity filmowe za kody” dostęp do filmowej rozrywki stanie się jeszcze łatwiejszy – mówi Maciej Klonowski, młodszy kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Sevices.

>> Czytaj też: Całkowicie darmowe kina internetowe

Promocja obejmuje napoje PET o pojemności 1 litra (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta i Sprite). Niezależnie od tego, czy na etykiecie pojawia się komunikat dotyczący akcji, w promocji bierze udział każdy kod znajdujący się pod nakrętką napoju jednolitrowego. Informacja o akcji promocyjnej zamieszczona jest jednak wyłącznie na etykiecie opakowania PET Coca-Cola 1 l. Promocja trwa do 30 września 2010 r.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *