TP rozwiąże problemy z internetem przez aplikację

17-05-2011, 23:23

Specjalna aplikacja dla użytkowników Neostrady i iDSL ma rozwiązywać najczęstsze problemy i pomagać w rozwiązaniu tych najtrudniejszych.

Sonda
Czy Asystent TP odciąży pomoc techniczną TP?
  • tak
  • nie
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

Zainstalowana aplikacja Asystent działa w tle, monitorując stan usługi. Gdy wystąpi nieprawidłowość w działaniu Neostrady lub iDSL, wyświetli się komunikat mający pomóc w rozwiązaniu problemu.

>> Czytaj też: Pomoc techniczna TP przez MMS (wideo)

Program ma pomagać m.in. w konfiguracji sieci Wi-Fi, dial-up oraz wyświetlić instrukcje. W skrajnych przypadkach program przedstawi kod błędu, który będzie można podać, kontaktując się z pomocą techniczną na infolinii Telekomunikacji Polskiej.

Asystent jest bezpłatny i działa z Windows XP (Internet Explorer 6 lub nowszy), Vista (IE 7 lub nowszy) oraz Windows 7 (32- i 64-bit) z IE 8. Program nie obsługuje przeglądarki Internet Explorer 9 ani alternatywnych.

Aplikację można pobrać ze strony: www.tp.pl


Źródło: TP
  
znajdź w serwisie

RSS  


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Maj 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031