Plus stworzy jedną całość

15-05-2011, 14:05

Znikają dotychczasowe marki sieci Plus. Nowe hasło „Daj o siebie zadbać” oraz modyfikacja ofert ma być wyjściem Polkomtela naprzeciw oczekiwaniom klientów i sposobem na walkę z konkurencją.

Sonda
Czy zmiany wprowadzone przez Plusa to korzyść dla klienta?
  • tak
  • nie
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

Zmiana ma być korzystna dla klientów, ponieważ uprości nawigację po ofertach sieci (również poprzez nadanie im odpowiednich nazw: abonament, na kartę, firma, internet itd.), co z kolei ułatwi wybór najbardziej odpowiedniej. Według Polkomtela rezygnacja z dotychczasowych submarek i wprowadzenie łatwego nazewnictwa jest zgodne z postrzeganiem poszczególnych kategorii przez konsumentów.

>> Czytaj też: Plus szykuje rebranding przed Erą

- Wprowadzane zmiany są niezbędne do budowania spójnego wizerunku marki Plus, co będzie się przekładało na zwiększenie efektywności naszych działań oraz wzrost satysfakcji naszych klientów – tłumaczy Krzysztof Ziewc, p.o. zastępca dyrektora dep. Komunikacji Marketingowej ds. PrePaid i Rozwoju Biznesu, Polkomtel S.A.

Nowe nazewnictwo ofert Plusa
fot. Plus - Nowe nazewnictwo ofert Plusa
Nowe podejście sieci to raczej zmiana wizerunku, niż rebranding. Nie jest to klasyczny rebranding, ponieważ nie zmieniamy nazwy marki. Zmieniamy pozycjonowanie i wprowadzamy monolityczną architekturę marki w celu „uspójnienia” wizerunku Plusa. W tym celu wszystkie działania będą brandowane jednym logo Plus – dodaje Krzysztof Ziewc.

>> Czytaj też: Era zmieni się w T, kampania ruszy w czerwcu

Nowością jest usługa „Pay per call”, czyli stała opłata za rozmowę bez względu na długość trwania połączenia. Dodatkowo wprowadzone zostaną rozwiązania wspierające korzystanie z mobilnego internetu: pakiety danych oraz taryfy smartfonowe z limitami transmisji danych i telefonami w konkurencyjnych cenach.

Nowa oferta dostępna jest od 13 maja 2011 roku. Więcej na stronie: plus.pl


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031