Pierwsza wolna niedziela w e-handlu

12-03-2018, 17:02

W minioną niedzielę nieznacznie wzrosła liczba transakcji w e-sklepach, za to nieco obniżyła się ich średnia wartość w porównaniu do poprzednich niedziel. Dlaczego tak się stało?

Pomimo kampanii reklamowych wielu sklepów internetowych pod hasłem „Jesteśmy otwarci w niedzielę” z danych Płatności Online Blue Media wynika, że obroty w ostatnią niedzielę nie wzrosły znacząco w porównaniu do poprzednich niedziel.

Internetowym sklepom plany popsuła ładna pogoda. Od dawna dostrzegamy korelację między ładną pogodą w weekend a liczbą transakcji internetowych. W ciepłe i słoneczne soboty i niedziele rzadziej przebywamy w domu, a tym samym nie robimy zakupów online.

Realny wpływ zakazu handlu w niedzielę na polski rynek e-commerce będziemy mogli ocenić dopiero za kilka miesięcy, kiedy Polacy na dobre przyzwyczają się do wprowadzanych zmian dotyczących handlu.

Autor: Krystian Wesołowski, ekspert Blue Media


  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031