Oracle dalej inwestuje w chmurę

25-10-2011, 21:31

Firma wzbogaca platformę Oracle Public Cloud o rozwiązanie do obsługi klientów w chmurze.

Oracle poinformował o zawarciu umowy kupna spółki RightNow Technologies Inc., dostawcy rozwiązań do obsługi klientów w chmurze. Wartość transakcji wynosi 43 dol. na akcję lub około 1,5 mld dol. netto dla firmy RightNow w gotówce i wierzytelnościach. Opracowane przez firmę RightNow rozwiązanie Customer Service Cloud pomaga przedsiębiorstwom zapewniać odpowiedni poziom obsługi klientów w telecentrach, internecie i sieciach społecznościowych. Łącząc siły, Oracle i RightNow mają umożliwić znakomitą obsługę klientów przy każdym kontakcie i w każdym kanale sprzedaży.

- Firma Oracle dokłada wszelkich starań, aby zaoferować klientom w ramach platformy Oracle Public Cloud pełną gamę rozwiązań do przetwarzania w chmurze, w tym do automatyzacji pracy handlowców, zarządzania kadrami, zarządzania kwalifikacjami pracowników i obsługi sieci społecznościowych. W skład platformy wchodzą także bazy danych i technologia Java ― powiedział Thomas Kurian, wiceprezes Oracle ds. rozwoju produktów. Opracowane przez firmę RightNow znakomite rozwiązanie do obsługi klientów w chmurze stanowi bardzo ważny dodatek do platformy Oracle Public Cloud - dodał.

Czytaj też: HP przejmuje Autonomy z 79-proc. bonusem

Zarząd firmy RightNow Technologies jednogłośnie zatwierdził tę transakcję. Przewiduje się, że transakcja zostanie sfinalizowana pod koniec roku 2011 lub na początku roku 2012. Wymaga to jeszcze zaakceptowania przez akcjonariuszy firmy RightNow oraz uzyskania wymaganych przepisami zezwoleń i spełnienia innych zwyczajowych warunków.

- Produkty firmy RightNow udostępniają znakomite możliwości w zakresie obsługi klienta, które pomagają firmom w utrzymywaniu kontaktów z klientami z różnych kanałów sprzedaży oraz w zapewnianiu ich spójnej obsługi ― powiedział Greg Gianforte, dyrektor generalny firmy RightNow. Perspektywa połączenia dopełniających się możliwości oferowanych przez obie firmy bardzo nas cieszy. Równocześnie zamierzamy wzmocnić naszą obecność w Bozeman w stanie Montana, aby zapewnić jeszcze lepszą obsługę naszych klientów – dodał.

Więcej informacji na temat można znaleźć pod adresem: www.oracle.com/rightnow


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031