Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Szwajcarski potentat mediowy wchodzi na rynek polski z siecią reklamy

14-06-2011, 08:32

Nowy brand międzynarodowej grupy mediowej Goldbach Group będzie realizował kampanie performance we wszystkich znanych modelach rozliczeniowych oraz wprowadzi na rynek efektywnościowy model rozliczeniowy CPM-A.

Sonda
Czy Goldbach Group ma szansę na pozycję lidera w Polsce?
  • tak
  • nie
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

Powstanie brandu Goldbach Response jest pierwszym etapem wejścia na polski rynek Goldbach Group, lidera mediów elektronicznych w Szwajcarii docierającego do ponad 400 milionów odbiorców na całym świecie. Oferta Goldbach Response oparta jest na technologii umożliwiającej zidentyfikowanie aktywności internautów, co pozwala wdrożyć modele rozliczeniowe oparte na działaniach użytkowników.

Firma oferuje CPM-A – efektywnościowy model rozliczeniowy kampanii odsłonowych optymalizowanych pod akcje. Goldbach Response realizuje także działania międzynarodowe na witrynach z portfolio Goldbach Group.

>> Czytaj też: Powstała sieć reklamowa serwisów społecznościowych

Sieć Goldbach Response wykorzystuje technologie, które pozwalają na optymalizację i mierzenie akcji wykonanych przez internautów. Dzięki tym rozwiązaniom ma zaoferować usługi z zakresu kampanii performance, dotąd nieobecnej na polskim rynku.

- Naszym zamiarem jest wprowadzenie na rynek nowej jakości w obszarze kampanii efektywnościowych. (...) Jestem przekonany że spotkają się one z dużym zainteresowaniem polskiego rynku – mówi Paweł Sypczuk, Managing Director sieci Goldbach Response.

Polska jest pierwszym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym działa brand Goldbach Response.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *