Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Średnio każdego dnia przybywa ok. 2 tys. grup tematycznych na nk. Najpopularniejsza z nich ma ponad 55 tys. członków, a ich liczba nadal rośnie.

Pod koniec września informowaliśmy o zamkniętych testach grup tematycznych w nk, trzy tygodnie później o publicznych testach. Ostatecznie grupy ruszyły. W ciągu pierwszych trzech tygodni powstało prawie 40 tys., a miesiąc później jest ich już dwa razy więcej.

>> Czytaj też: Facebook rośnie w Polsce jak na drożdżach

Sonda
Jesteś członkiem choćby jednej grupy na nk?
  • tak
  • nie
  • nie mam konta na nk
  • nie korzystam z portali społecznościowych
wyniki  komentarze

Grupy tematyczne zdobywają popularność, podobnie jak zaprezentowane w lipcu gry online na nk. Popularność jednej z gier przekraczała (w sierpniu) ponad 1,5 mln użytkowników.

Najpopularniejsza Grupa tematyczna nk posiada ponad 55 tys. członków
fot. - Najpopularniejsza Grupa tematyczna nk posiada ponad 55 tys. członków
Grupy zostały wprowadzone ze względu na fikcyjne profile czy szkoły w tzw. "Nibylandii", które nie były wykorzystywane w należyty sposób. Grupy odzwierciedlają mikroblogi, galerie i fora internetowe. Do najpopularniejszej „Muzyka zawsze i wszędzie” dołączyło ponad 55 tys. użytkowników portalu społecznościowego.

>> Czytaj też: Burger King inwestuje 100 tys. zł w social media i współpracę z polskim blogerem

Jak podkreśla nk, projekt grup nadal jest w fazie beta, czyli testów, i podlega ciągłym ulepszeniom. Od niedawna wprowadzono także podział na grupy: otwarte, zamknięte (które pozwalają na decydowanie, kto może dołączyć do grupy) i prywatne (niewidoczne w wyszukiwarce, na liście grup i ukryte w profilu).


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *