Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Netia wchodzi w sprzedaż gier

29-08-2009, 13:04

Netia we współpracy z Grupą Onet.pl uruchomiła internetowy sklep z grami komputerowymi. Co ciekawe, w przypadku klientów Netii cena zakupionych gier będzie doliczana do abonamentu za internet.

Na razie w ofercie netia.gamespace.pl jest tylko 20 gier, które można kupić i pobrać na dysk. Znajdziemy tam zarówno klasyczne gry, takie jak Counter-Strike: Source (49 zł) czy FIFA 09 (39 zł), jak i najnowsze produkcje, m.in. SIMS 3 (139 zł), FIFA Manager 09 (39 zł), Need for Speed Undercover (119 zł). Serwis Netii nie oferuje gier w wersjach pudełkowych, dlatego też ceny mogą być konkurencyjne.

- Rynek gier komputerowych, a szczególnie gier sieciowych online dynamicznie się rozwija, zyskując coraz więcej zwolenników. Zgodnie ze strategią Netii postanowiliśmy rozszerzyć ofertę firmy o nową usługę, dedykowaną dla tych klientów, którzy w internecie poszukują rozrywki - tłumaczy wejście Netii w sprzedaż gier Artur Dominiak, dyrektor departamentu zarządzania produktami HOME i SOHO/SME w Netii.

Zakupu mogą dokonywać wszyscy, nie tylko klienci Netii. Zapłatę za gry można zrealizować za pomocą systemu płatności online lub doliczyć do faktury za internet. Ta ostatnia opcja dostępna jest tylko dla abonentów Netii, którzy wcześniej aktywowali możliwość regulowania płatności za gry w serwisie Netia Online.

Netia oferuje również na swoich stronach 5 gier w trybie multi player, w które można grać przez przeglądarkę internetową. Gry te dostępne są dla zarejestrowanych użytkowników serwisu. Przedstawiciele firmy zapowiadają, że wkrótce w ofercie będzie około 50 tego typu gier.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR