Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Informacje na stronie Kingston wprowadzają w błąd

07-03-2009, 09:37
Listy Czytelników

Jeśli chcesz sprawdzić, czy karta pamięci będzie pasować do aparatu, nie ufaj wyłącznie informacjom na stronie producenta tej karty. Jeden z naszych Czytelników przekonał się, że nie zawsze są one rzetelne, a to naraża klienta na zakup niepotrzebnego urządzenia.

List TH z dnia 5 marca 2009:

Witam, niedawno zakupiłem do aparatu Nikon D700 kartę pamięci Compact Flash Kingston Elite Pro 133x 16GB. Cóż... okazało się, że karta przy współpracy z aparatem powoduje błąd sygnalizowany na wyświetlaczu aparatu jako CHA (czyli błąd nośnika). Zwróciłem kartę do sieci Fotojoker, gdzie była zakupiona, dostałem nową... oczywiście z takim samym skutkiem (CHA).

Na prośbę o oficjalną reklamację u dystrybutora dowiedziałem się wkrótce, że karta nie jest wśród rekomendowanych kart na stronie Nikona. OK, stwierdziłem - a cóż zatem robi ona na stronie Kingstona, po wybraniu w opcjach poszukiwania nośników właściwych dla Nikon D700? W odpowiedzi dowiedziałem się, że powinienem kierować się wyłącznie wytycznymi ze strony Nikona.

Po prostu ręce mi opadły - po co zatem jest cudowna wyszukiwarka na stronie Kingstona, skoro wprowadza w błąd - tym bardziej, że korzystałem z niej dla wyeliminowania ryzyka braku współpracy karty z aparatem, zatem miałem 100% zapewnienie jeszcze przed zakupem ???

Sugerowane przez Kingston karty do Nikona D700 (czerwona obwódka dodana przez DI)
fot. DI, zrzut z ekranu - Sugerowane przez Kingston karty do Nikona D700 (czerwona obwódka dodana przez DI)
Dziennik Internautów sprawdził informacje na stronie Kingston. Rzeczywiście pamięcią proponowaną przez firmę dla Nikona D700 jest Compact Flash Kingston Elite Pro 133x 16GB (obok zrzut z ekranu). Trzeba też przyznać rację Czytelnikowi, że taka informacja może spowodować zakupienie niepotrzebnej karty i lepiej byłoby, gdyby np. strona Kingston od razu odsyłała do strony Nikona.

DI zwrócił się również z pytaniem do przedstawicieli firmy Kingston w Polsce. Czekamy na ich komentarz i propozycje rozwiązania problemu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl

UWAGA: UWAGA: Wybrane listy, przesłane do redakcji Dziennika Internautów, publikujemy, by umożliwić ich autorom dotarcie do szerszego grona odbiorców. Czytelnicy mogą podzielać zawarte w nich poglądy lub mieć odmienne zdanie - zachęcamy do wyrażania swoich opinii w komentarzach. Treści publikowanych listów mogą zawierać prywatne poglądy internautów, które nie odzwierciedlają poglądów redakcji DI. Listy prosimy kierować na adres: listy@di.com.pl