Komputronik też sprzedaje na Facebooku

26-11-2010, 08:38

Komputronik chce skorzystać z kolejnego kanału dystrybucji. Tym razem uderza w Facebooka, podobnie jak Vobis przed ponad miesiącem.

W październiku br. informowaliśmy w Dzienniku Internautów o starcie projektu InFlavo, za który odpowiedzialny jest Integer.pl, a oferowaną usługą są sklepy internetowe wkomponowane w Facebooka. Jako jeden z pierwszych takim rozwiązaniem zainteresował się Vobis oferujący sprzęt komputerowy i multimedia.

>> Czytaj też: Fbshop - załóż sklep internetowy na... Facebooku

Sonda
Czy założysz własny sklep internetowy na Facebooku?
  • Tak
  • Tak, ale nie wiem czy to zadziała
  • Nie, pakiety są za drogie
  • Myślę, że to nie ma sensu
  • Nie mam zdania
wyniki  komentarze

Komputronik, podobnie jak Vobis, również rozpoczął sprzedaż na Facebooku. Obie marki przyjęły podobne taktyki, choć Komputronik może pochwalić się 500 użytkownikami więcej, niż Vobis. Każda z firm organizuje konkursy i prezentuje nowe produkty na łamach portalu społecznościowego.

Sklep Komputronika na Facebooku
fot. - Sklep Komputronika na Facebooku
Facebook ma ponad 500 mln użytkowników na całym świecie. Według facebakers w serwisie społecznościowym zarejestrowało się już 4,3 mln polskich użytkowników. Także ich zdaniem liczba unikalnych użytkowników w październiku br. na Facebooku była większa niż na nk.pl. To może sprawić, że również inne firmy zaczną się interesować sprzedażą na portalu społecznościowym.

Istnieje także druga strona medalu, która zwie się zaufaniem. Nie wiadomo, czy potencjalny klient równie chętnie kupi drogi sprzęt przez portal, dzięki któremu na co dzień komunikuje się ze znajomymi, jak przez stronę WWW, gdzie zamawia produkty.

>> Czytaj też: JakKupować wskaże sklepy godne zaufania

Z usługi InFlavo korzysta ponad 100 sklepów. To dopiero początek. Czas to dziś najcenniejsza waluta, a niestety Facebook odbiera ją wszystkim serwisom internetowym, w tym e-sklepom. Dzięki InFlavo możemy sprawić, że największy ich "wróg" – Facebook – stanie się ich sprzymierzeńcem i sojusznikiem. Docieramy dzięki niemu tam, gdzie internauci lubią przebywać i gdzie spędzają najwięcej czasu - zapowiada Arvind Juneja, Community Manager InFlavo.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy