Jakie są najbardziej wartościowe marki na świecie?

31-03-2011, 10:48

Coca-Cola po raz pierwszy w historii wypadła z pierwszej dziesiątki.

Wartość marki jest abstrakcyjna i liczy się ją, wykorzystując opatentowane formuły stworzone przez kilka firm. W założeniu ma oddawać cenę, jaką musiałaby zapłacić korporacja, która chciałaby skorzystać z danej marki.

>>Czytaj także: Teraz możesz przetestować aplikację zanim kupisz ją w Android Markecie

Sonda
Google zasłużyło na pierwsze miejsce w rankingu?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Pierwsze miejsce bez większego zaskoczenia zajęło Google, które intensywnie rozwija już nie tylko wyszukiwarkę, ale także swoje systemy operacyjne. Wartość tej marki wzrosła z 36,2 mld dolarów w roku 2010 do 44,3 mld w obecnym.

Tuż za wyszukiwarkowym gigantem znalazł się Microsoft, którego wartość marki rok do roku wzrosła z 33,6 mld do 42,8 mld. To bardzo dobry wynik, który można przypisywać między innymi sukcesom wyszukiwarki Bing.

Trzecie miejsce zajął Wal-Mart, który spadł z pierwszej pozycji. Wycena marki amerykańskiej sieci supermarketów spadła z 41,3 mld do 36,2 mld rok do roku. Pomimo to właściciele korporacji właśnie przywiązaniu klientów przypisują ogromny sukces swoich sklepów.

Na kolejnych miejscach znajdziemy zyskujące IBM, Vodafone, Bank of America, GE, Apple, Wells Fargo oraz AT&T.

>>Czytaj także: Google wstrzymuje dostęp do kodu źródłowego Androida 3.0


Źródło: Brand Directory
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930