Archiwum - 9 Sierpnia 2019

  • Zarządzanie relacjami z klientem - jak zwiększyć sprzedaż w firmie?

    Właściwe zarządzanie relacjami z klientami pozwala budować silną markę, jest również kluczowe w procesie zwiększania sprzedaży w firmie. Narastająca konkurencja, a także rozwój nowych technologii sprawiają, że oczekiwania względem obsługi klienta stale rosną. Dzięki Systemom Zarządzania Relacjami z Klientem (CRM – z ang. Customer Relationship Management) możliwe stało się gromadzenie wiedzy o klientach i ich zachowaniu, a także budowanie w oparciu o te informacje odpowiedniej, długofalowej relacji, której zasadniczym celem jest utrzymanie lojalności klienta wobec danej marki.  więcej
    09-08-2019, 15:39, Artykuł partnera, Biznes, Finanse i Prawo
  • Użycie wtyczki "Lubię to" prowadzi do współadministrowania danymi osobowymi


    Goiabarea
    Podmioty zamieszczające wtyczkę „Lubię to” na swoich witrynach internetowych są wspólnie z Facebookiem (dostawcą wtyczki społecznościowej) administratorami danych osobowych osób korzystających z witryn takich podmiotów. Przy czym odpowiedzialność tych podmiotów ogranicza się do operacji zbierania danych oraz ich transmisji do Facebooka - informuje UODO w komunikacie prasowym.  więcej
    09-08-2019, 10:57, ip, Biznes, Finanse i Prawo
« Sierpień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031