Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Google wchodzi do radia

18-01-2006, 10:05

Reklamy Google zaistniały już w pismach drukowanych a teraz kalifornijska firma chce aby pojawiły się także w radiu. Jak widać Google nie ustaje w staraniach umacniania swojej pozycji na rynku reklamy, także poza siecią.

We wtorek poinformowano o zawarciu umowy pomiędzy Google a firmą dMarc Broadcasting Inc., zgodnie z którą gigant ma zapłacić za dMarc co najmniej 102 mln USD w gotówce. Jeśli zakup przyniesie oczekiwane rezultaty, to w ciągu kolejnych trzech lat Google zobowiązała się zainwestować w dMarc jeszcze 1,14 mld USD.

Wykupiona przez Google firma dysponuje platformą reklamową łączącą reklamodawców bezpośrednio ze stacjami radiowymi, co ułatwia proces zakupu reklam jednocześnie u wielu nadawców i raportowania wyników kampanii. Wszystkie parametry reklam są ustawiane automatycznie, co pozwala stacjom radiowym na zaoszczędzenie czasu i redukcję kosztów związanych z pracą nad realizacją kampanii.

Platforma dMarc ma zostać połączona z systemem Google AdWords. Nie wiadomo na razie kiedy klienci Google będą mogli z niej korzystać. Obecnie firmy korzystające z systemu AdWords, oprócz reklam w internecie, mogą zamieszczać swoje reklamy także w papierowych czasopismach.

Rynek zareagował pozytywnie na powyższą wiadomość. Wczoraj cena akcji Google wzrosła o 86 centów i osiągnęła wartość 467,11 USD.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Subskrypcje na GG

Źródło: Yahoo