Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Więcej reklam, dalszy rozwój serwisu społecznościowego oraz dynamiczny wzrost przychodów z działalności telekomunikacyjnej to główne przyczyny dobrych wyników finansowych Gadu-Gadu S.A. - twierdzą przedstawiciele firmy.

W porównaniu do pierwszych trzech kwartałów 2006 roku przychody spółki wzrosły o 186% (z 7.717 tys. zł do 14.730 tys. zł), natomiast zysk netto o 191% (z 2.701 tys. zł do 5.153 tys. zł). W tym usługi telekomunikacyjne przyniosły firmie 1.625 tys. zł przychodów, z czego 624 tys. w samym III kwartale - poinformowano w komunikacie prasowym.

Jak widać głównym źródłem przychodów Gadu-Gadu S.A. wciąż pozostaje reklama. Co jednak ważne, jej nośnikiem jest już nie tylko komunikator. Mimo, że GG pozostaje najbardziej pożądanym miejscem, gdyż dociera do połowy polskich internautów, to inne serwisy spółki także zyskują na popularności. Spółka zwraca szczególną uwagę na jej serwis społecznościowy MojaGeneracja.pl, który pod względem popularności wśród tego typu miejsc internetowych zajmuje już drugie miejsce w Polsce (według badania Megapanel z sierpnia br.).

Przedstawiciele firmy podkreślają, że pieniądze pozyskane z emisji akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie przeznaczane są na rozwój kolejnych projektów i nowych usług, także płatnych. Celem takiego działania jest nie tylko zdobywanie coraz większej liczby użytkowników, ale także zwiększanie i dywersyfikacja przychodów.

Pełen raport za III kwartał 2007 roku dostępny jest na stronach Gadu-Gadu w formacie PDF.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Windows Live oficjalnie wydany