Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

eCommerce do kawy: Raport analizy treści w eCommerce

PATRONAT MEDIALNY 24-10-2012, 14:39

Co to jest analiza treści? Jakie mierniki analizować, oceniając strony z kategoriami produktów? Na pytania te odpowiada Joanna Sieniawska z firmy Divante w krótkiej lekcji wideo, którą możesz sobie przyswoić przy kawie.

O znaczeniu raportu analizy treści w e-Commerce mówi Joanna Sieniawska z firmy Divante. To już piąta porada wideo z cyklu eCommerce do kawy.

Autorem cyklu eCommerce do kawy jest Divante. Divante wspiera klientów w obszarze eCommerce.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *