eCommerce do kawy: Raport analizy treści w eCommerce

PATRONAT MEDIALNY 24-10-2012, 14:39

Co to jest analiza treści? Jakie mierniki analizować, oceniając strony z kategoriami produktów? Na pytania te odpowiada Joanna Sieniawska z firmy Divante w krótkiej lekcji wideo, którą możesz sobie przyswoić przy kawie.

O znaczeniu raportu analizy treści w e-Commerce mówi Joanna Sieniawska z firmy Divante. To już piąta porada wideo z cyklu eCommerce do kawy.

Autorem cyklu eCommerce do kawy jest Divante. Divante wspiera klientów w obszarze eCommerce.


  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31