eCommerce do kawy: Raport analizy treści w eCommerce
PATRONAT MEDIALNY 24-10-2012, 14:39
Co to jest analiza treści? Jakie mierniki analizować, oceniając strony z kategoriami produktów? Na pytania te odpowiada Joanna Sieniawska z firmy Divante w krótkiej lekcji wideo, którą możesz sobie przyswoić przy kawie.
O znaczeniu raportu analizy treści w e-Commerce mówi Joanna Sieniawska z firmy Divante. To już piąta porada wideo z cyklu eCommerce do kawy.
Autorem cyklu eCommerce do kawy jest Divante. Divante wspiera klientów w obszarze eCommerce.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|