Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Burger King inwestuje 100 tys. zł w social media i współpracę z polskim blogerem

09-09-2010, 10:25

Polski Burger King przygotowuje projekt komunikacyjny, oparty wyłącznie o platformy społecznościowe i wideo online. Budżet projektu, który potrwa ponad miesiąc, wyniesie 100 tysięcy złotych. To będzie pierwsza tak intensywna kampania e-PR i digital tej marki, wykorzystująca social media - poinformowali przedstawiciele firmy.

Sonda
Czy jesteś fanem przynajmniej jednego produktu lub marki na Facebooku?
  • tak
  • nie
  • nie mam konta na Facebooku
wyniki  komentarze

Dotychczasowe działania marki osiągnięte na polu social media zainspirowały marketerów Burger King w Polsce do przeprowadzenia kompleksowego projektu wizerunkowego opartego wyłącznie o kanały social media. Osią projektu będzie znany bloger, który wystąpi w nim jako ambasador marki, a najważniejszymi kanałami komunikacyjnymi staną się: Facebook, YouTube, a także blogosfera.

>> Czytaj też: Fałszywe rabaty do McDonald's plagą w sieci

Głównym narzędziem komunikacji będzie wideo online, którego rozprzestrzenianie się w sieci będzie osobno monitorowane. Po zakończeniu projektu Burger King przedstawi wszystkie kluczowe wskaźniki sukcesu oraz efekty wizerunkowe dla marki.

Burger King na Facebooku
fot. - Burger King na Facebooku
- Popełnilibyśmy grzech zaniechania, gdyby taka marka, jak Burger King, nie wykorzystała ogromnego potencjału, jaki tkwi w social media – mówi Daniel Kasper, Brand President marki Burger King w Polsce. Ogromne powodzenie naszego polskiego fan page na Facebooku i zaangażowanie fanów w komunikację z marką nie tylko nas pozytywnie zaskoczyło, ale również zainspirowało do rozszerzania działań prowadzonych głównie w kanałach social media – dodaje.

>> Czytaj też: Komputronik kusi internautów grą na Facebooku

Zachęceni sukcesem ostatniej kampanii, polscy marketerzy Burger King w lutym 2010 roku uruchomili fan page marki na Facebooku. Obecnie strona ta ma ponad 8600 fanów i jak twierdzą przedstawiciele Burger King, jest głównym kanałem komunikacji z sympatykami marki. Za jej pośrednictwem prowadzone są akcje wspomagające promocje w restauracjach, badania klientów odnoszące się do wyboru smaku kolejnego burgera, a nawet służy jako skrzynka kontaktowa dla klientów Burger King chcących złożyć reklamację.

Na razie nie wiadomo, który z polskich blogerów zostanie zaangażowany w promocję tej marki. Szczegóły dotyczące przedsięwzięcia mają zostać opublikowane wkrótce - informuje biuro prasowe BK. Miło jednak słyszeć, że obecność i popularność w sieci zaczyna się coraz bardziej opłacać także w blogosferze.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *