Bing uruchamia odpowiedź na Miejsca Google

13-04-2011, 15:13

Usługa Microsoftu staje się coraz większym zagrożeniem dla Google.

Niedawno pojawiła się aplikacja Bing dla iPada, jednak na kolejne nowości od Microsoftu nie musieliśmy długo czekać.

>>Czytaj także: Bliźniacy nie dostaną więcej od Facebooka

Sonda
Korzystasz z wyszukiwarki Bing?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Tym razem udostępniono Bing Business Portal, który jest bezpośrednią odpowiedzią na usługę Miejsca Google. Podobnie jak w innych tego typu witrynach, małe i średnie firmy mogą umieszczać tu informacje o prowadzonej działalności, a także na przykład oferować klientom kupony.

Bing sukcesywnie pomniejsza udziały Google na amerykańskim rynku, co pokazuje, że wielu użytkownikom bardziej odpowiadają usługi Microsoftu. To właśnie pojawiające się niemal co kilka dni dodatki związane z wyszukiwarką przyciągają do Bing coraz większą grupę internautów. Jak informowaliśmy niedawno, Bing przekroczył ostatnio 30 proc. na rynku wyszukiwarek w Stanach Zjednoczonych.

Wyszukiwanie oparte o lokalizację staje się z kolei coraz popularniejsze, a usługi takie, jak Groupon czy Foursquare, pokazują, że firmy są w stanie płacić niemałe pieniądze, by dotrzeć do internautów znajdujących się w okolicy.

>>Czytaj także: Kindle z reklamami o 25 dolarów tańsze


Źródło: Search Engine Lans
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031