Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Shoper, InPost, FreshMail, PayU i Brand24 to zwycięzcy konkursu Ekomersy, którego wyniki zostały ogłoszone podczas III Targów eHandlu we Wrocławiu.

Ideą konkursu było wyłonienie marek, które przyczyniają się do rozwoju e-handlu w Polsce. Na podstawie zgłoszeń jurorzy, wśród których znaleźli się specjaliści rynku e-comemerce i ludzie mediów, wybrali 5 nominowanych marek, które walczyły o statuetki w pięciu kategoriach. W kolejnym etapie marki walczyły o głosy internautów, którzy przez miesiąc typowali zwycięzców do nagrody.

ekomersy

Laureatów ogłoszono w minioną środę podczas gali we wrocławskiej Hali Stulecia. Ekomers w kategorii Najlepsza platforma sklepowa został przyznany platformie Shoper, która zdobyła 33% ogólnej liczby głosów internautów i jurorów. Miejsce II i III zajęli odpowiednio i-sklep (27%) oraz IAI-shop.com (19%).

ekomersy shoper

Statuetka w kategorii Operator logistyczny dla e-handlu trafiła do InPost (54% głosów). W tej kategorii na drugiej pozycji uplasowała się marka DPD Polska (17%), następnie Kurjerzy.pl (11%).

FreshMail to laureat w kategorii Narzędzie wspierające komunikację e-sklepu. W wynikach głosowania internautów i jurorów marka uzyskała 31% głosów. Brand24 otrzymał 22% głosów, SMSAPI - 15%.

ekomersy freshmail

W kategorii Najlepszy system płatności bezkonkurencyjne okazało się PayU (42% głosów). Przelewy24 otrzymały 19% głosów, a Transferuj.pl - 14%.

ekomersy payu

Bezkonkurencyjna w kategorii Debiut Roku okazała się marka Brand24 (48% głosów). Na drugim miejscu znalazł się SHOWROOM (16%), na miejscu trzecim Dontpay (13%).

ekomersy brand24

Gratulujemy wszystkim wyróżnionym markom. Organizatorem konkursu jest Fundacja Polak 2.0.

Zdjęcia pochodzą z zasobów Fundacji Polak 2.0, a wykonane zostały przez sekcjaspecjalna.pl.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *