Bitwa o tytuł generalski rozegra się podczas III Targów e-Handlu. 24 października we Wrocławiu do walki będzie mógł stanąć każdy gość wydarzenia. Promocją dla zwiedzających targi dowodzić będzie firma Empathy - Internet Software House. Firmy zainteresowane udziałem w projekcie mogą jeszcze zasilić szeregi Partnerów.
reklama
Ideę zabawy można przedstawić w żołnierskich słowach. Goście targów dostaną na wejściu do Hali Stulecia specjalne wydanie Magazynu Imagine, w którym będzie zamieszczony plan stoisk Partnerów biorących udział w grze. Wizyta u wystawcy zakończona będzie otrzymaniem naklejki, którą należy umieścić w odpowiednim miejscu na stronie pisma. Pełny zestaw naklejek utworzy w końcu dyplom Generała E-commerce, a jego właściciel będzie mógł odebrać upominek gwarantowany i zawalczyć o główne nagrody, m.in. iPady. Celem całej akcji jest zaangażowanie uczestników Targów i przełamanie konwencji wydarzenia. Co ważne, Partnerzy akcji dostają szansę na niekonwencjonalne zaprezentowanie swojej oferty. O tym, że taki model sprawdza się doskonale, świadczy sukces zabawy eHandlopoly przeprowadzonej na poprzednich Targach E-Handlu przez Empathy oraz serwis Manubia.
Gra przyciągnęła na stoiska potencjalnych Klientów i obu stronom umożliwiła zdobycie cennych biznesowych kontaktów. To był bardzo odważny projekt, w który zaangażowało się aż siedmiu Partnerów. Wygrali na tym wszyscy – uczestnicy, Partnerzy i same Targi – wspomina Michał Kraus, PR/Marketing Manager Empathy. W zabawie wzięło udział prawie 100 osób.
Chętne do wzięcia udziału firmy zapraszamy do kontaktu: m.kraus@empathy.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Piraci walczą o prawo do anonimowej karty SIM - znów o rejestracji prepaidów
|
|
|
|
|
|