Dziesiątki firm i jedynie sześć minut na zaprezentowanie się. Ta, która sprostała temu zadaniu najlepiej, odeszła właśnie z milionem dolarów.
Nie można narzekać na brak spotkań branżowych, gdzie najciekawsze startupy mogą zaprezentować swoje pomysły. Niedawno wspominaliśmy chociażby o Seedcampie, na którym nasi rodacy odnieśli niemałe sukcesy.
Tym razem jednak ogłoszono wyniki spotkania DEMO 2011. Na konferencji odbywającej się w Kalifornii aż 52 firmy miały okazję się przedstawić i to w błyskawicznym tempie. Prezentacja nie mogła przekraczać sześciu minut, a co ciekawe, by pobudzić kreatywność niedozwolone było także korzystanie z PowerPointa.
Zwycięzcy zwani "DEMOgods" skupiają na sobie bezcenne zainteresowanie inwestorów i innych przedsiębiorców, natomiast najlepszy z nich dodatkowo otrzymuje milion dolarów.
Matt Marshall powiedział serwisowi VentureBeat, że na ostatnim DEMO dominowały witryny skupiające się na społecznościach. Od społecznościowych systemów CRM, przez chaty grupowe, aż do startupa, który oferował udostępnianie zdjęć. Nie mogło zabraknąć także futurystycznych urządzeń, takich jak wirtualna przymierzalnia czy opaska pozwalająca na odczytywanie fal mózgowych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|