- Przemysław Kania obejmuje stanowisko Dyrektora Generalnego Cisco w Polsce. Będzie kierował organizacją sprzedażową i techniczną Cisco w Warszawie oraz współpracą z niemal 800 partnerami Cisco w Polsce. Będzie też członkiem kadry kierowniczej Cisco w Europie Wschodniej. Przemysław Kania dołączył do Cisco w 1998 roku. Od tego czasu pełnił w firmie wiele funkcji związanych ze sprzedażą rozwiązań i usług Cisco. Przez 5 ostatnich lat był dyrektorem Cisco Advanced Services, odpowiedzialnym za stworzenie i dynamiczny rozwój międzynarodowego zespołu Global Delivery Center w Krakowie (będącego częścią Cisco Global Services Center). Kierował też Cisco Global Delivery Center w Meksyku. Jest absolwentem informatyki na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie (źródło: materiał prasowy Cisco).
- Katarzyna Kolanowska, dyrektor wydawnicza w pionie Czasopisma Agory, została zastępcą dyrektora segmentu Internet Agory i będzie łączyć obie funkcje. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za spółki zależne Yieldbird Sp. z o.o., Trader.com (Polska) Sp. z o.o., Goldenline Sp. z o.o., Optimizers Sp. z o.o. i HashFM Sp. z o.o. oraz będzie wspierać szefa segmentu Internet Pawła Wujca w rozwoju biznesu internetowego Agory w obszarach niezwiązanych wprost z reklamą mediową. Katarzyna Kolanowska jest związana z Agorą od 1991 roku. W tym czasie pracowała w „Gazecie Wyborczej” na różnych stanowiskach. Od marca 2013 roku pełni stanowisko dyrektor wydawniczej czasopism Agory. Pod jej kierownictwem powstała i została wdrożona nowa strategia cyfrowa dla serwisów internetowych czasopism. Jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła program „Leaders" dla managerów z branży prasowej w Scandinavian International Management Institute w Kopenhadze. Jest trenerką biznesu (źródło: materiał prasowy Agory).
- Andrzej Woynarowski pokieruje zespołem Service Design w agencji Deloitte Digital. Jego głównym zadaniem będzie budowanie i rozwijanie zespołu Service Design w ramach działu Experience Design. Andrzej Woynarowski ma 10 lat praktyki w zakresie projektowania doświadczeń. Zajmował się projektowaniem komplementarnych usług złożonych z wielu punktów styku. Odpowiedzialny był za realizację projektów transformacji cyfrowej i projektowanie usług dla spółek z sektora bankowego oraz ubezpieczeniowego. Współpracował również z klientami zagranicznymi realizując projekty m. in. w Niemczech, Rosji i Turcji. Jako inżynier i projektant doświadczeń podczas pracy w Wielkiej Brytanii, zaangażowany był w projekty strategiczne dla sektora transportowego warte od 40 do 200 mln funtów (źródło: materiał prasowy Deloitte Digital).
Zapraszam do nadsyłania komunikatów o zmianach personalnych w firmach związanych z e-biznesem i technologiami cyfrowymi: jr@di24.pl. Przegląd #personalia publikujemy co 2 tygodnie.