W ciągu dwóch dni, w prawie 100 miastach na całym świecie, w ramach Global Service Jam powstaną prototypy innowacyjnych usług. W tym roku także w Poznaniu. Limit miejsc został już wyczerpany, ale dla Czytelników DI mamy jedną darmową wejściówkę do wygrania. Zachęcamy do udziału w konkursie.
reklama
W dniach 24-26 lutego setki, a może nawet tysiące ludzi w Poznaniu, Sydney, Bangalore i innych miastach na całym świecie zasiądzie do projektowania innowacyjnych usług. Temat przewodni poznają dopiero w piątek wieczorem, a po około 48 godzinach opublikują swoje projekty w internecie.
- Będziemy budować prototypy, ubierać pomysły w konkrety, a przede wszystkim świetnie się bawić - zapewnia Marcin Chłodnicki, współorganizator poznańskiej edycji Global Service Jam 2012. Jest to impreza niekomercyjna, oparta na działaniach wolontariuszy zafascynowanych tematem projektowania usług i designu, którzy odnajdują się i komunikują w internecie.
Całe przedsięwzięcie ma formę otwartą, dlatego limit miejsc już się wyczerpał. Dla Czytelników Dziennika Internautów mamy jednak darmową wejściówkę do wygrania. Zainteresowani udziałem w Poznań Service Jam muszą przesłać na adres redakcja@di24.pl:
Jako temat e-maila zgłoszeniowego prosimy wpisać "konkurs PSJ". Każde zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko uczestnika konkursu, adres e-mail i numer telefonu komórkowego (dane te zostaną wykorzystane wyłącznie do rezerwacji biletu).
Na zgłoszenia czekamy do północy 22 lutego 2012 r. (środa). Wyniki zostaną ogłoszone następnego dnia, tj. 23 lutego, w aktualizacji do tego artykułu, na fanpage'ach DI w social media oraz w e-mailu wysłanym do zwycięzcy.
Więcej szczegółów w załączonym niżej regulaminie konkursu. Powodzenia :-)
Więcej na temat Poznań Service Jam na stronie: poznanservicejam.org
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|