Zbliża się druga edycja największej w Polsce Północno-Wschodniej konferencji poświęconej nowoczesnemu marketingowi - EastMedia. Charyzmatyczni prelegenci reprezentujący znane marki, aktualne i ważne tematy, praktyczna wiedza potrzebna każdemu, kto pragnie wznieść swoją firmę na nowy poziom. EastMedia już 15-16 kwietnia w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym.
reklama
W świecie
nieustannych przeobrażeń, „płynnej rzeczywistości”, mamy do czynienia
z niewyobrażalną do tej pory liczbą firm – wśród których tylko niewielki
procent staje się mocnymi markami i włada świadomością klientów. Właśnie o tym
chcemy mówić podczas EastMedia. Jak
skutecznie promować swoje produkty i usługi? Jak korzystać z social mediów, aby
wyprzedzić konkurencję? Jak budować przyjazną markę i stworzyć porywające
success story? Jak dogonić gigantów w medialnej rewolucji? W końcu, jaką drogę
musi obrać firma, żeby stać się marką? I co decyduje o tym, że marka niczym
nowoczesna religia, potrafi pociągnąć za sobą tłumy jej wyznawców?
- Zaprosiliśmy porywających prelegentów, którzy na co dzień rozwijają własne przedsiębiorstwa lub zarządzają dużymi firmami nadając markom niepowtarzalną osobowość. Podzielą się oni praktyczną wiedzą i skutecznymi narzędziami z tymi, którym zależy na wzniesieniu swojej firmy na wyższy poziom rozwoju – informuje Anna Daszuta-Zalewska, Dyrektor Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego.
- 15-16 kwietnia będziecie mieli możliwość uczestniczyć w kolejnej edycji EastMedia! Na uczestników czeka 11 prezentacji, podczas których zostaną poruszone między innymi tematy dotyczące video marketingu, RTM, onboardingu czy też landingów. Nasze eventy cenione są nie tylko za wartościowe treści, ale również za atmosferę, networking i after party! Cieszymy się, że możemy organizować coś, co cieszy się tak dużym zainteresowaniem! – dodają Kamila i Piotr z EastCamp Białystok.
Naszymi gośćmi będą m.in.
Konferencja EastMedia skierowana jest do wszystkich osób zainteresowanych marketingiem, a w szczególności do właścicieli firm, pracowników działów marketingu, PR, sprzedaży, freelancerów samodzielnie rozwijających własną markę. W wydarzeniu odnajdą się te osoby, które mają świadomość nieustannych zmian, za którymi albo się na bieżąco podąża, albo się przegrywa. Jest to też świetna okazja do networkingu i poznania ciekawych osób z branży.
EastMedia
odbędzie się w dniach 15-16 kwietnia w Białostockim Parku
Naukowo-Technologicznym, przy ul. Żurawiej 71 w Białymstoku. Opłata
konferencyjna za udział
w dwudniowym wydarzeniu wynosi 39 zł
brutto. Rejestracja na wydarzenie poprzez stronę eastmedia2016.evenea.pl. Więcej informacji o
wydarzeniu na east-media.pl oraz facebook.com/EastMediaBialystok.
Organizatorzy: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, EastCamp Białystok
Partnerzy: DrTusz, PlusBus
Patroni medialni: Online Marketing Polska, Dziennik Internautów, Nowy Marketing, MamStartup, Gazeta Wyborcza, BiałystokOnline.pl
Mamy do rozdania dwie darmowe wejściówki na konferencję. Aby zdobyć bilet, wyślij e-mail na adres redakcja@di24.pl, odpowiadając na pytanie: dlaczego akurat Ty powinnaś/powinieneś wziąć udział w EastMedia? Na e-maile czekamy do środy 13 kwietnia, do godz. 18, nagrodzimy najciekawsze odpowiedzi.
Aktualizacja - 14 kwietnia:
Otrzymaliśmy sporo ciekawych odpowiedzi i po dłuższym zastanowieniu się postanowiliśmy przyznać darmowe wejściówki na EastMedia następującym osobom:
Gratulujemy!
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*