Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zarządzanie reklamacjami, 14-15 lipca 2016, Warszawa

PATRONAT MEDIALNY 06-06-2016, 06:36

Coraz większa świadomość swoich praw wśród konsumentów powoduje, że poziom obsługi klienta stale wzrasta. Mimo wysokiej jakości produktów i usług, firmy muszą liczyć się z możliwością niezadowolenia ze strony klienta i możliwością złożenia reklamacji. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.

robot sprzątający

reklama


Jeśli reklamacja nie zostanie sprawnie rozwiązana, spowoduje rosnące niezadowolenie konsumenta, a także rezygnację z usług danej firmy. Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy na wiele lat.

Profesjonalne załatwienie reklamacji jest czynnikiem decydującym o jego zadowoleniu, dzięki któremu postrzeganie danej marki może znacznie wzrosnąć i zaskarbić firmie zaufanie lojalnych klientów!

Zarządzanie reklamacjami, 14-15 lipca 2016, Warszawa

Warsztaty będą okazją do znalezienia odpowiedzi na kluczowe pytania pojawiające się przy codziennym podejmowaniu decyzji oraz przy opracowywaniu długofalowej strategii i współpracy z klientami.

PODCZAS WARSZTATÓW DOWIESZ SIĘ:

  • jak efektywnie rozwiązywać reklamacje
  • jak zorganizować skuteczny proces obsługi reklamacji
  • jak budować lojalność klientów
  • czym charakteryzuje się Complaints Experience Management
  • jak poradzić sobie z niezadowolonym Klientem
  • jak dbać o emocje Klienta w odpowiedzi na reklamacje

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATACH:

Osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy i kierownictwo działów: reklamacji, jakości, serwisu, obsługi klienta; osób pracujących w biurze obsługi klienta, infolinii.

KONTAKT:

www: http://konferencje.pb.pl/konferencja/970,zarzadzanie-reklamacjami-kluczowy-element-optymalizacji-obslugi-klienta

tel: 22 333 97 77

e-mail: szkolenia@pb.pl

 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *