Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Start serwisu w lecie, na razie w dwóch krajach. Jeśli odbiór będzie pozytywny, można spodziewać się rozszerzenia na kolejne państwa.

robot sprzątający

reklama


YouTube zawiera już praktycznie wszystkiego rodzaju materiały wideo - od najbardziej oczywistych, jak zwiastuny filmów czy teledyski, poprzez te tworzone przez telewizje, stacje radiowe i gazety, a kończąc na poradnikach różnej maści. Wśród tych ostatnich coraz większą popularność zyskują materiały związane z grami - ich recenzje, porady, a nawet nagrane przez graczy sesje. Z myślą właśnie o nich YouTube uruchamia osobny serwis - YouTube Gaming.

Platforma wystartuje jeszcze tego lata, znamy już jednak kilka szczegółów. Pisze o nich na oficjalnym blogu YouTube'a Alan Joyce, product manager. Celem aplikacji oraz serwisu ma być zebranie graczy i fanów w jednym miejscu poprzez zaoferowanie im tego wszystkiego, czego potrzebują w związku ze swoją pasją. Na YouTube Gaming znajdziemy więc zapowiedzi gier, poradniki do nich, transmisje na żywo, będzie to także platforma społecznościowa umożliwiająca nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z graczami.

W zamyśle jej twórców każda z gier ma mieć swoją osobną stronę (szacuje się ich liczbę na około 25 tysięcy) po to, by wszystko, co z daną grą związane, znalazło się w jednym miejscu. Oprócz tego własne kanały mają mieć producenci gier oraz twórcy treści.

YouTube Gaming

Szczególną uwagę YouTube zamierza przypisać transmisjom na żywo, które mają zajmować centralne miejsce w nowym serwisie. W ciągu kilku tygodni YouTube uprości także nadawanie filmów ukazujących granie w gry (ang. gameplay).

YouTube Gaming wystartuje w lecie tego roku, na pierwszy ogień pójdą Stany Zjednoczone oraz Zjednoczone Królestwo.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: YouTube