Większą widownię serwisowi YouTube mają zapewnić nowoczesne gadżety, które będą zoptymalizowane pod kątem przeglądania wideo - poinformowało szefostwo witryny.
- Chcemy, by nasi widzowie spędzali więcej czasu w serwisie YouTube - powiedział w rozmowie z agencją Reuters Robert Kyncl, wiceprezes ds. materiałów partnerskich w witrynie YouTube. Urządzenia tego typu można bez trudu odnaleźć chociażby na targach CES w Las Vegas.
Kyncl zauważa, że by odnieść większy sukces, witryna z filmami musi się stać istotniejszą częścią życia internautów. Obecnie każdego miesiąca serwis YouTube odwiedza ponad 800 milionów internautów z całego świata.
- Dużo zyskujemy na tym, co robią obecnie firmy przygotowujące elektronikę konsumencką, często wbudowując w nie dostęp do internetu - przyznaje Kyncl. - Pozwala to nam dostać się bezpośrednio przed naszych klientów.
Już teraz na świecie dostępnych jest około 350 milionów urządzeń przenośnych, jak tablety, smartfony czy telewizory, które są w stanie obsłużyć witrynę wideo od wyszukiwarkowego giganta. Jak informowaliśmy niedawno, również konsole do gier są coraz częściej wykorzystywane do przeglądania rozrywkowych materiałów pobieranych z sieci, także z serwisu YouTube.
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
|
|
|
|
|
|
|
|
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.