Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Chodzi o postawiony 12 lat temu billboard Yahoo, który stał się symbolem miasta. Za dwa tygodnie powierzchnia ta będzie ponownie do wynajęcia.

W roku 1999 przy międzystanowej autostradzie numer 80, po drodze w kierunku Bay Bridge, w San Francisco pojawił się billboard firmy Yahoo. Znalazł się on tam za czasów ówczesnego dyrektora generalnego Yahoo - Tima Koogle'a. Reklama szybko stała się symbolem miasta, promując jednocześnie firmę, która kilkanaście lat temu uznawana była za jeden z symboli internetu.

Czytaj także: Yahoo: Gorsze dane, ale zgodnie z oczekiwaniami

Czasy się jednak zmieniły. Serwis San Francisco Egotist dowiedział się, że za dwa tygodnie jeden z  symboli miasta zniknie. Potwierdził to przedstawiciel firmy Clear Channel Outdoor, informując, że miejsce będzie dostępne od początku grudnia br.

Za projekt reklamy Yahoo odpowiedzialna jest agencja Black Rocket, która chciała stworzyć coś zupełnie innego od pozostałych billboardów firm IT, które stawiane były przy autostradzie 101 w Dolinie Krzemowej. Nie wiadomo, z jakiego powodu Yahoo rezygnuje z reklamy. Bliźniacze billboardy znajdują się w Los Angeles, a także w Soho i na Times Square w Nowym Jorku.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: SF Egotist



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR







Tematy pokrewne:  

tag Yahootag San Franciscotag reklamy