Yahoo udało się skusić właścicieli Xoopit do sprzedaży firmy, oferując za nią 10 milionów dolarów. Jest to suma dwukrotnie większa od proponowanej za pierwszym razem.
reklama
Xoopit jest dostawcą usługi znajdującej w naszej poczcie linki, zdjęcia, filmy i pozostałe pliki, segregującej je i udostępniającej różne ciekawe opcje do zarządzania załącznikami.
Podstawowym celem Yahoo jest użycie Xoopit do integracji serwisów typu Facebook. W tym właściciele Yahoo widzą największą szansę na sukces, do którego walnie może przyczynić się Xoopit.
Do tej pory Xoopit oferował interesującą wtyczkę umożliwiającą zarządzanie załącznikami w Gmailu, która zrobiła duże wrażenie na Yahoo. W ubiegłym roku natomiast Xoopit udostępnił aplikację do zarządzania zdjęciami dla YMail, tak więc relacje między obiema firmami nie są świeże.
Jak podaje Wall Street Journal, umowa nie została jeszcze sfinalizowana, jednak Kara Swisher z All Things Digital, powołując się na swoje źródła, pisze, że jest już po wszystkim i przejęcie Xoopit przez Yahoo stało się faktem.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|