W związku z 65. rocznicą wybuchu Powstania Warszawskiego na Facebooku stworzono profile dwojga młodych ludzi - "Sosny" i "Kostka". Była to para zakochanych powstańców. Autorem pomysłu jest agencja reklamowa San Markos.
Ideą projektu "1944 Live" jest dotarcie do młodych ludzi z informacjami o Powstaniu Warszawskim - w ich języku i w ich środowisku.
Profile mają być codziennie aktualizowane do końca okresu, w którym trwało powstanie (początek października). Projekt ma postać prywatnej kroniki powstania widzianego oczami dwojga młodych ludzi. "Kostek" i "Sosna" będą prowadzić dyskusje dotyczące minionego okresu oraz umieszczać zdjęcia upamiętniające wydarzenia z 1944 roku.
Pomysłodawcami akcji są specjaliści od reklamy. Jeden z inicjatorów projektu jest scenarzystą filmu o Powstaniu Warszawskim. Drugi to rodowity warszawiak, który chciał przypomnieć nastrój ówczesnego okresu.
Linki do profili (niestety trzeba być zarejestrowanym w serwisie, żeby zapoznać się z powstańczą kroniką):
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*