Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wrocław stolicą branży rekrutacyjnej we wrześniu

06-08-2009, 17:50

"Wyzwania HR w 2010 roku" to konferencja branżowa organizowana przez serwis Pracuj.pl, która odbędzie się 17 września we Wrocławiu. Jak zapewniają organizatorzy, program imprezy będzie unikalny - połączona zostanie wiedza z zakresu HR z nowymi technologiami.

Celem organizowanej przez portal Pracuj.pl konferencji jest promowanie dobrych praktyk w zarządzaniu zasobami ludzkimi w czasach zmian na rynku pracy i zmniejszenia wydatków na działania HR - informują organizatorzy.

Podczas imprezy dokonana zostanie analiza nowych trendów w rekrutacji, zarówno z perspektywy rekruterów, jak i decydentów HR. Ponadto organizatorzy chcą rozpocząć dyskusję dotyczącą wyzwań stojących przed działami personalnymi w 2010 roku. Okazją do dyskusji będzie ogłoszenie wyników badania na ten temat, przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.

Uczestnicy konferencji otrzymają, między innymi, odpowiedzi na pytania z obszaru strategicznego HR:

  • Jak budować politykę wynagrodzeń i system płacowy w dobie cięć kosztów?
  • Jak wykorzystać programy outplacement do odbudowania firmy po trudnych zmianach?
  • Jak wykorzystać coaching menedżerski w procesie zmian w firmie?

Z kolei zaproszeni goście opowiedzą o wykorzystaniu nowych technologii w HR, między innymi o tym:

  • Jak stać się pracodawcą tak pożądanym, jak Google dla specjalistów IT i nowych technologii?
  • Jak zbudować skuteczną zakładkę kariery na stronie internetowej firmy?
  • Jak rozwój technologii i zmiana zachowań użytkowników internetu wpływa na rekrutację kandydatów do pracy?
Konferencja jest płatna. Zainteresowani powinni wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie wyzwaniaHR.pl. Zgłoszenia można nadsyłać do 10 września.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *