Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

muu.sk (czyt. mózg) to serwis internetowy mający za zadanie przypominać o konieczności zwrotu pożyczonych rzeczy. W aktualizacji umieściliśmy mini-wywiad z Jackiem Wieczorkiem - przedstawicielem True Solutions, grupy odpowiedzialnej za powstanie muu.sk.

robot sprzątający

reklama


Zasada działania serwisu jest bardzo prosta. Użytkownik zapisuje, co pożycza, komu oraz na jak długi okres. Gdy zbliża się czas zwrotu, osoba, która pożyczyła od użytkownika przedmiot, otrzymuje wiadomość e-mail z przypomnieniem.

muu.sk - widok przedmiotów
fot. - muu.sk - widok przedmiotów
"Brakowało nam serwisu internetowego, który pozwalałby notować fakt pożyczenia książki, płyty CD czy kilkunastu złotych innej osobie" - przekonuje Jacek Wieczorek, współtwórca serwisu. "Znam wiele osób, które mają bardzo bogate zbiory płyt czy książek, lecz tracą je, ponieważ zapominają, co komu pożyczyli" - dodaje.

Dostęp do serwisu odbywa się przy użyciu przeglądarki internetowej lub za pomocą komunikatora Gadu-Gadu. Autorzy już zapowiadają możliwość dostępu do aplikacji przez e-mail oraz telefon komórkowy.

Sonda
Czy s/korzystasz z przypomnień muu.sk?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Warto zaznaczyć, że muu.sk zajął drugie miejsce w ogólnopolskim maratonie programistycznym Hackfest. Główną ideą konkursu było stworzenie działającego prototypu aplikacji w ciągu 24 godzin.

AKTUALIZACJA

Skonaktowaliśmy się z Jackiem Wieczorkiem - przedstawicielem True Solutions, z którym Dziennik Internautów przeprowadził mini-wywiad.

Dziennik Internautów: Ilu użytkowników obecnie korzysta z muu.sk? Jaka jest dynamika rejestracji kolejnych userów?

Jacek Wieczorek: muu.sk to startup w bardzo wczesnym stadium rozwoju. Właściwie dopiero wczoraj rozpoczęliśmy działania promocyjne, stąd zbyt wcześnie na obliczenia dynamiki itd. Nie zapominajmy, że muu.sk to nie nasza-klasa.pl ;)

DI: Czy planowana jest akcja marketingowa serwisu, np. w tradycyjnych mediach bądź internetowych?

JW: Póki co są to raczej skromne działania BTL, promocja w blogosferze oraz serwisach społecznościowych. Promujemy muu.sk w serwisach micro-bloggingowych (blip.pl, flaker.pl), prowadzimy interesującego bloga, przygotowaliśmy komiks promocyjny oraz video.

Projekt jest w całości finansowany wewnętrznie, stąd nie możemy sobie jeszcze pozwolić na dużą akcję promocyjną.

DI: Czy planowana jest strefa premium serwisu? Np. charakteryzująca się większą liczbą kanałów dostępu bądź większą liczbą przypomnień o pożyczonych rzeczach?

JW: Tak, rozważamy wprowadzenie oferty premium. Jednak póki co za wcześnie na dokładne określenie podziału funkcjonalności, aktualnie skupiamy się na zebraniu użytkowników.

DI: Czy planowane jest zwiększenie funkcjonalności serwisu? Jeśli tak, to jakie?

JW: Tak - planujemy dostęp mobilny oraz zwiększenie liczby kanałów dostępu.

DI: Co z obsługą poprzez inne komunikatory, tj. Tlen, Spik itp.?

JW: Na razie nie planujemy dostępu poprzez inne komunikatory niż Gadu-Gadu. Priorytet mają aktualnie inne kanały dostępu niż komunikatory.

DI: Czy planujecie stworzenie kolejnych wersji językowych serwisu?

JW: Tak, wersja międzynarodowa (anglojęzyczna) jest w zaawansowanym stadium przygotowań.

Dowiedzieliśmy się również, że w planach jest uruchomienie wyszukiwarki osób oraz rozbudowa profili.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl