Prowadzisz serwis internetowy lub jesteś autorem aplikacji mobilnej mającej realny wpływ na społeczeństwo? Jeśli odpowiedziałeś “tak”, to nie przegap okazji i w terminie do 15 czerwca zgłoś swoje rozwiązanie do globalnego konkursu World Summit Award (WSA) organizowanego przez International Centre for New Media pod patronatem ONZ.
WSA po raz kolejny poszukuje e-skarbów, w następujących kategoriach:
• Government & Open Data
• Health & Environment
• Learning & Science
• Entertainment & Lifestyle
• Culture & Tourism
• Media & News
• Business & Commerce
• Inclusion & Empowerment
Konkurs WSA wybiera i promuje najlepsze serwisy i aplikacje na świecie. "W oceanie produktów i usług, bardzo trudno jest znaleźć e-content dobrej jakości, lokalnym rozwiązaniom bardzo trudno jest konkurować z mainstream’em", mówi Przewodniczący WSA Peter Bruck. "WSA stanowi odpowiedź na ten problem - jego misją jest promowanie wartościowych produktów mających realny wpływ na społeczeństwo."
Po okresie pre-selekcji na szczeblu krajowym, Jury złożone z ekspertów spotka się w tym roku w Azerbejdżanie w celu oceny nadesłanych zgłoszeń. Spośród setek nominacji krajowych, eksperci wybiorą 40 najlepszych produktów, które będą miały szansę zaprezentować się na Globalnym Kongresie pod koniec roku 2015.
“Udział w konkursie - poza szeroką promocją projektu - daje szansę na rozwój sieci kontaktów w skali globalnej, bowiem w konkursie biorą udział projekty selekcjonowane przez ekspertów z ponad 160 krajów” - mówi Jakub Lebuda, krajowy ekspert WSA i referent w konkursie. “To szansa na uzyskanie cennego feedbacku do rozwijanego produktu, a także okazja na bezpośredni rozwój biznesu, dzięki budowie relacji handlowych z uczestnikami konkursu z innych krajów” - dodaje Lebuda.
Do tej pory projekty z Polski wygrywały dwukrotnie – w 2003 roku (ydp.com.pl) i 2009 roku (avaguide.net). Konkurs WSA posiada także dedykowaną edycję dla rozwiązań mobilnych WSA mobile. W ostatniej edycji, która zakończyła się w lutym br. w kategorii m-Entertainment & Lifestyle zwyciężyła polska firma Incuvo z produktem Createrria.
Jakub Duda, prezes zarządu Incuvo opowiada o konkursie: “Udział w konkursie World Summit Award oznaczał dla projektu Createrria („gry w tworzenie gier” na platformy mobilne) same pozytywy – po raz kolejny zweryfikowaliśmy silne strony, walory edukacyjne i unikalny charakter projektu, tym razem w starciu z naprawdę mocnymi konkurentami. Nawiązaliśmy też nowe kontakty biznesowe, które w przyszłości powinny przynieść firmie wymierne korzyści. Logo World Summit Award Global Champion to dla nas ważny element kampanii promocyjnej projektu Createrria.”
Autorzy projektów z Polski, którzy chcieliby wziąć udział w konkursie mogą przesłać swoje zgłoszenia do 15 czerwca za pośrednictwem strony:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|