Webshake.tv udostępniła kolejną porcję materiałów z festiwalu MIPTV 2010 Cannes. Tym razem są one powiązane z konkursem Content 360, który skierowany był do twórców projektów cross-mediowych. W konkursie po raz pierwszy wziął udział polski projekt - ToSieWytnie.pl autorstwa Wirtualnej Polski. Drugim polskim debiutantem był Piotr Ostaszewski (Polsat), który miał zaszczyt zasiąść w gronie jury.
Content 360 to konkurs dla młodych projektów, które walczą o wsparcie finansowe. Wybór zwycięzcy spośród 10 finalistów poprzedzony jest sesją pitchingową, podczas której kandydaci mają trzy minuty na zaprezentowanie swojej idei. W kategorii głównej Next Generation Audience Engagement, w której startowała Wirtualna Polska, zwyciężył projekt "I Want to Have a Million Friends" (autorzy: Marcos Borregón i César Borregón).
Konkursowi towarzyszyły liczne wystąpienia i panele dyskusyjne związane z wykorzystaniem internetu i nowych mediów w tworzeniu nowoczesnego contentu wideo. Twórcy Webshake.tv zrealizowali m.in. wywiad z organizatorem konkursu - Tedem Baracosem, który przybliża zasady rywalizacji. Na stronie internetowej poświęconej wyprawie na MIPTV można też znaleźć wypowiedzi Gavina McGarry'ego, który przewodniczył dyskusji specjalistów na temat social media, a także Jonathana Millera z News Corp., który m.in. zdradza plany na przyszłość serwisu MySpace.
Nie zabrakło również ciekawych wywiadów z polskim jurorem Piotrem Ostaszewskim oraz finalistami konkursu Content 360 - Grzegorzem Tomasiakiem i Łukaszem Skalikiem z Wirtualnej Polski.
Ted Baracos o konkursie Content 360:
Grzegorz Tomasiak i Łukasz Skalik o projekcie ToSieWytnie.pl:
Inne materiały wideo można znaleźć pod adresem webshake.tv/miptv-cannes
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*