W dniach 30-31 maja br. w Warszawie, Sofii i Norymberdze odbędzie się Hackbay – hackathon, którego ideą jest poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań, kształtujących przyszłość analityki danych. Wydarzenie będzie miało charakter hybrydowy (stacjonarny oraz zdalny), a na 30 pierwszych chętnych czeka pula darmowych voucherów, które przygotowała firma GfK.
reklama
Hackbay, organizowany przez Inkubator Technologiczny Zollhof, to jeden z najbardziej prestiżowych hackathonów odbywających się w Niemczech, który dotychczas realizowany był wyłącznie u naszych zachodnich sąsiadów. W tym roku wydarzenie – w formie stacjonarnej – będzie obecne również w Polsce (w Warszawie) oraz w Bułgarii (w Sofii). Liczba miejsc przewidzianych dla osób, które chciałyby fizycznie uczestniczyć w wydarzeniu jest ograniczona, a całą pulę zapewnia polski oddział firmy GfK.
- Tegoroczna edycja koncentruje się wokół nowoczesnej analityki danych i zastosowań modeli machine-learning’owych. Zadania będą ściśle powiązane z narzędziami badawczymi, które implementujemy i rozwijamy na rynku jako GfK. Jednym z nich jest platforma gfknewron, wykorzystująca rozwiązania obliczeniowe o niespotykanej dotąd wydajności, oparte o nasze własne środowiska big data, które gromadzą, przetwarzają, wydobywają i agregują dane w petabajtowej skali. Z punktu widzenia uczestników to prawdziwa gratka – mówi Krzysztof Puszczak, Team Lead, Global Data Science w firmie GfK.
Wydarzenie w formie stacjonarnej odbędzie się w siedzibie firmy GfK przy ulicy Ludnej 2 w Warszawie.
Na pierwsze 30 osób czekają vouchery z kodami zapewniającymi bezpłatny udział w hackathonie. W przypadku wyczerpania puli biletów możliwy jest również zdalny udział w wydarzeniu, przy czym będzie on już dodatkowo płatny
Na najlepszych programistów, którzy wyróżnią się podczas udziału w Hackbay 2022 czekają atrakcyjne nagrody.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*