W najbliższy piątek, 5 czerwca w LOOKR.TV, odbędzie się debata podsumowująca pierwsze tygodnie akcji „3000vs3001”, czyli polskiego pojedynku mikroblogowego.
reklama
Dwóch internautów, Jacek Gadzinowski oraz Mateusz Malicki ściga się o większą liczbę obserwujących na platformie mikroblogowej BLIP. Na fali popularności amerykańskiego serwisu Twitter postanowili sprawdzić jak funkcjonuje mikrobloging w naszym kraju i dlaczego pojedynki w stylu Ashtona Kutchera, walczącego o followerów ze stacją telewizyjną CNN, w Polsce nie mogą się udać.
Inicjatywa zapoczątkowana przez Jacka Gadzinowskiego spotkała się z dużym odzewem w środowisku internautów. Pojawiło się wiele komentarzy, w tym głosy krytyczne. Najbardziej żywiołowo zareagowała sama społeczność Blipa. Wielu użytkowników nawoływało do bojkotu projektu „3000vs3001”.
Jacek rozpoczął akcję 19 maja br., wyznaczając sobie na cel zebranie 3000 użytkowników w ciągu miesiąca. Zachętą do śledzenia Jacka na Blipie ma być Iphone, który trafi do jednego z obserwujących. Mateusz dołączył do projektu 22 maja. Jego zadanie jest trudniejsze - chce bowiem być obserwowany i obserwować 3001 osób.
5 czerwca, w najbliższy piątek o godzinie 18:30 odbędzie się pierwsza debata podsumowująca pierwsze 2 tygodnie akcji. Będzie okazja, żeby dowiedzieć się o motywach, które przyświecały pomysłodawcom, a także żeby zastanowić się nad kondycją mikroblogingu w Polsce.
W studio stacji Jacek i Mateusz otrzymają pół godziny na przekonanie do siebie internautów, którzy za pośrednictwem czatu będą mogli komentować przebieg wydarzeń. Debatę poprowadzi Maciej Budzich, autor znanego bloga poświęconego nowym mediom Mediafun.pl. Pytania do kandydatów zbierane są na Blipie pod tagiem #3000vs3001
To pierwsza z 2 przewidzianych debat. Kolejna zaplanowana została na 19 czerwca. Więcej informacji można znaleźć pod adresem blog.lookr.tv
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*