Łącznie użytkownicy w z całego świata obejrzeli ponad 201,4 miliarda materiałów - poinformowała firma badawcza comScore.
W badaniu uwzględniono wyłącznie użytkowników starszych niż 15 lat, a dane pochodziły z usługi Video Metrix, zajmującej się monitorowaniem ruchu. Jak łatwo się domyślić, w zestawieniu bezkonkurencyjna okazała się witryna Google'a.
YouTube było odpowiedzialne w listopadzie za ponad 88,3 miliarda wyświetleń materiałów wideo, co przekłada się na 43,8% wszystkich filmów oglądanych w sieci. Drugie miejsce z udziałem na poziomie zaledwie 2,3% zajęło chińskie Youku.com, a trzecie witryna muzyczna VEVO (1,8%).
Poza podium znalazł się Facebook, którego 1,3% udziałów w rynku wideo pozwoliło mu na zajęcie czwartego miejsca w rankingu przygotowanym przez comScore. Jak zauważa serwis TheNextWeb, w zestawieniu istotnie wyróżnia się Kanada, która zdecydowanie prowadzi pod względem liczby materiałów oglądanych przez jednego internautę. Przeciętny użytkownik przegląda tam w ciągu miesiąca ponad 300 filmików.
Zdecydowana pozycja lidera serwisu YouTube na internetowym rynku wideo może się w istotny sposób przełożyć na popularyzację Google TV, z którym wyszukiwarkowy gigant wiąże niemałe nadzieje. Do lata 2012 roku większość telewizorów, które znajdziecie w sklepach, będzie wyposażona w Google TV - zapewniał Eric Schmidt podczas niedawnej konferencji LeWeb.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|