Rozwój e-commerce dynamicznie przyspiesza. Pojawiające się na rynku rozwiązania sprawiają, że branżę czekają przełomowe zmiany. Dlatego tematem przewodnim V Kongresu Dyrektorów E-commerce będą nowoczesne technologie m.in. wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz uczenie maszynowe. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 09 – 11 maja w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.
reklama
Kongres Dyrektorów E-commerce już po raz piąty zjednoczy najważniejsze osoby z branży. W tym roku spotkanie będzie poświęcone ultranowoczesnym technologiom. Big data, sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, czy IoT to rozwiązania, które zadecydują o tym, jak dynamicznie i w którym kierunku będą rozwijać się systemy do e-sprzedaży oraz kształtować strategie.
Agenda Kongresu to 16 sesji merytorycznych prowadzonych przez praktyków e-commerce i omnichannel z całej Europy oraz 3 inspirujące sesje keynote z liderami branżowymi. Nie zabraknie takich tematów, jak automatyzacja w obsłudze klienta, personalizacja i inteligentna optymalizacja on-site, API-driven commerce, robotyka w logistyce, czy łączenie e-commerce B2B z tradycyjnymi kanałami sprzedaży.
Wśród zaproszonych prelegentów są dyrektorzy największych e-commerce w Polsce. Na kongresowej scenie wystąpią między innymi: Przemysław Porada (Dyrektor E-commerce Wittchen), Mariusz Nowak (Dyrektor Omnichannel Black Red White), Michał Przybysz (Dyrektor E-commerce IKEA), Ryszard Hapka (Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju systemów e-commerce TME.pl), Artur Piekarczyk (były Wiceprezes Zarządu TIM SA, obecnie niezależny konsultant ds. cyfryzacji przedsiębiorstw B2B) oraz Piotr Więcek (Dyrektor Generalny Grupy Krakvet).
Tegoroczny Kongres Dyrektorów E-commerce to szybka podróż w przyszłość. Zaprezentujemy case studies branżowych liderów, którzy już z powodzeniem wykorzystują najnowsze technologie w strategiach sprzedaży. Mamy nadzieję, że zarówno tematyka, jak i nawiązane podczas wydarzenia kontakty pozwolą już teraz przygotować się na przełomowe zmiany... Na (R)ewolucję w e-sprzedaży – komentuje tematykę Katarzyna Czeremańska, Project Manager Kongresu Dyrektorów E-commerce.
Wydarzenie jest dedykowane dyrektorom i właścicielom średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerom i dyrektorom działów sprzedaży firm prowadzących handel wielokanałowy. Więcej informacji o Kongresie oraz rejestracja na stronie
Organizatorem wydarzenia jest Grupa Unity, Partnerem – Grupa Raben.
Dziennik Internautów jest patronem medialnym Kongresu Dyrektorów E-commerce.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|