Ponad 77% użytkowników wskazuje, że jest "bardzo zadowolonych" z zakupu nowego smartfona Apple'a - poinformowało ChangeWave.
reklama
Ankieta przeprowadzona przez ChangeWave pokazuje, że pomimo drobnych kłopotów z baterią nowego iPhone'a 4S, użytkownicy są w zdecydowanej większości zadowoleni ze swojego urządzenia. Poziom satysfakcji jest nawet większy, niż w przypadku poprzedniego iPhone'a 4.
Aż 77% ankietowanych posiadaczy iPhone'a 4S poinformowało, że są "bardzo zadowoleni" z zakupu tego smartfona. Tylko 19% stwierdziło, że są "częściowo zadowoleni". Łącznie więc aż 96% pytanych klientów Apple'a uznało, że zakup nowego smartfona był dobrą decyzją.
Co ciekawe, konieczność częstego ładowania urządzenia wydaje się tylko nieznacznie oddziaływać na jego ocenę. Z wcześniejszego iPhone'a 4 bardzo zadowolonych było "tylko" 72% użytkowników, choć tutaj problemem mogły być z kolei usterki dotyczące anteny.
Jako największe wady iPhone'a 4S wskazywano przede wszystkim krótką pracę na baterii (38%), a także brak wsparcia dla łączności 4G (LTE) oraz stosunkowo niewielki ekran (11%). Warto przypomnieć, że ostatnio aż dwa smartfony Apple'a z niewiadomych przyczyn przegrzały się i niemal stanęły w płomieniach. Przypadki takie odnotowano w Australii oraz Brazylii.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|