Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

USA: Jak trwoga, to do... internetu

30-07-2009, 21:36

W dobie kryzysu strony z ofertami pracy w USA odnotowały 10% wzrost odwiedzin w stosunku do poprzedniego roku. Najczęściej pracy szukają pracownicy obsługi klienta, magazynierzy oraz sprzedawcy - wynika z badania comScore.

robot sprzątający

reklama


Wszechobecny kryzys i cięcia kadrowe spowodowały wzmożony ruch w tej kategorii stron internetowych, która w gruncie rzeczy jest jedną z najszybciej rozwijających się - uważa wiceprezes comScore, Jeff Hacket.

Ostatnie badanie comScore pokazało, że w czerwcu bieżącego roku ponad 65 milionów Amerykanów odwiedziło witryny związane z poszukiwaniem pracy, czyli o 10% więcej niż w czerwcu 2008 roku.

Mimo że najpopularniejszy z tego typu serwisów w USA - CareerBuilder LCC - miał o 1% mniejszą oglądalność, to w pierwszej dziesiątce znajduje się aż 7 serwisów, które mogą się poszczycić wzrostem odwiedzin w granicach 23-59%, a opmjobs.com przyciągnęło aż o 184% więcej internautów niż przed rokiem.

Raport comScore uwzględnił również popularność wyszukiwanych zawodów wśród ofert. Najwięcej osób szuka pracy w obsłudze klienta, w magazynach i sprzedaży. Każde z powyższych zostało wyszukane przez internautów ponad 200 tysięcy razy.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *