We wtorek, 28 czerwca, w Gdańsku odbędzie się specjalna urodzinowa edycja TravelCampu.
reklama
Otwarte spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną TravelCamp odbywają się regularnie co kwartał w różnych miastach Polski. W ciągu roku uczestniczyło w nich blisko 500 osób – hotelarzy, touroperatorów, osób zajmujących się marketingiem internetowym w firmach turystycznych i agencjach interaktywnych.
Pierwsze spotkanie zostało zorganizowane 28 czerwca 2010 roku w Warszawie. Stąd pomysł, by dokładnie rok od tej daty zorganizować specjalną urodzinową edycję TravelCampu.
– Chcemy jeszcze przed wakacjami spotkać się z branżą i podsumować nasze dokonania. Ogłosimy też najlepszego prelegenta TravelCamp wybranego przez uczestników. Poza tym tradycyjnie będzie dużo praktycznej wiedzy i czas na skuteczny networking z ważną częścią polskiej branży turystycznej i interaktywnej – zapowiada Piotr Kasperczak, organizator i pomysłodawca TravelCampu.
Podczas najbliższego spotkania będziemy mówić o badaniach, analizach i trendach w e-turystyce. Sporo miejsca poświęcimy też wynikom wyszukiwania w wyszukiwarce Google, powiemy o efekcie ROPO w turystyce. Przyjrzymy się także temu, jak wykorzystać marketing internetowy w kontekście Euro 2012.
Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. Piąta urodzinowa edycja spotkania zostanie zorganizowana 28 czerwca w Restauracji CICO w Gdańsku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*