Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Umowa lojalnościowa a zmiana prędkości łącza

19-02-2009, 09:22
Listy Czytelników

Czy operator może odmówić przyspieszenia prędkości łącza w czasie trwania umowy? - pyta w liście Czytelnik DI, którego konsultantka poinformowała, że jest to niemożliwe. Wygląda jednak na to, że konsultantka popełniła błąd, a zmiana łącza na szybsze jest możliwa u niejednego operatora.

robot sprzątający

reklama


List Czytelnika z 16 lutego 2009:

Moje pytanie jest następujące: Czy Telekomunikacja Polska może odmówić przyspieszenia prędkości neostrady? Posiadam umowę na 36 miesięcy w opcji 512 od niecałych dwóch lat, jednak chciałbym przyspieszyć łącze. Gdy dzwonię z takim pytaniem do TP, konsultantka mówi, że muszę poczekać do końca umowy.

O powyższą sprawę Dziennik Internautów spytał Wojciecha Jabczyńskiego, rzecznika Grupy TP. Ten szybko odpowiedział:

- Klient może zwiększyć prędkość w ramach aktualnej umowy lojalnościowej oraz promocji, z jakiej korzystał. Jeśli nasza konsultantka udzieliła innej odpowiedzi, to popełniła błąd, za co klienta przepraszamy.

Przy okazji jednak postanowiliśmy spytać, jak wygląda sytuacja w dwóch innych telekomach: Dialogu i Netii.

- Abonent posiadający umowę bezterminową lub lojalnościową (oferta standardowa), który chce zmienić prędkość dostępu do internetu, może oczywiście to zrobić w każdej chwili, nie czekając do zakończenia umowy lojalnościowej. Jeżeli abonent podpisał umowę lojalnościową w ofercie promocyjnej, wówczas możliwość zmiany prędkości definiuje regulamin tejże promocji. I tu wchodzimy w szczegóły, których ogólnie nie da się ująć, bo zasady promocji bywają różne – powiedziała Dziennikowi Internautów Alicja Giedroyć-Piasecka, rzeczniczka Telefonii Dialog.

Również w Netii zmiana prędkości może być utrudniona tylko w przypadku niektórych promocji.

- W Netii wygląda to tak: jeśli w promocji, w której klient podpisał umowę terminową jest wyższa przepustowość (czyli są warunki techniczne), to w ramach tej samej promocji możemy zmienić prędkość. Jeśli natomiast wymaga to zmiany na inną promocję (bo nie ma możliwości technicznych), to dopiero po zakończeniu okresu lojalnościowego klient może zmienić taryfę – wyjaśniła DI rzeczniczka Netii Małgorzata Babik.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl

UWAGA: UWAGA: Wybrane listy, przesłane do redakcji Dziennika Internautów, publikujemy, by umożliwić ich autorom dotarcie do szerszego grona odbiorców. Czytelnicy mogą podzielać zawarte w nich poglądy lub mieć odmienne zdanie - zachęcamy do wyrażania swoich opinii w komentarzach. Treści publikowanych listów mogą zawierać prywatne poglądy internautów, które nie odzwierciedlają poglądów redakcji DI. Listy prosimy kierować na adres: listy@di.com.pl


Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. Freepik