Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Uderzenie meteorytu w ziemię to... reklama

Dziennik.pl 28-10-2009, 15:22

Marketingowcy Tele2 na Łotwie wpadli, jak sądzili, na genialny pomysł. Sfingują uderzenie meteorytu w ziemię, a potem wykorzystają cały filmik do reklam. Wyszło jednak inaczej. Wielka kula ognia rozpętała szaleństwo.

Krater otoczyli żołnierze i policjanci. Wezwano też najlepszych naukowców, by sprawdzili, co tak naprawdę stało się w miasteczku Mazsalaca.

Gdy prawda wyszła na jaw, to zamiast genialnej reklamy Tele2 ma same kłopoty. Najpierw wszystkie rządowe agencje Łotwy pozrywały kontrakty z firmą. Prokuratura natomiast wszczęła oficjalne śledztwo, które skończy się zarzutami dla wszystkich, odpowiedzialnych za fikcyjny meteoryt.

Więcej w Dziennik.pl w artykule Atak z kosmosu? Nie, to reklama

dziennik.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Dziennik.pl